Doprava zdarma od 1554 Kč

 100% záruka spokojenosti

  Dnes objednejte, dnes Vám to odošleme

 Nakupujte s jistotou

Doprava a doručení

Když si objednáte zboží z našeho internetového obchodu na adrese Freshz.cz, odešleme vaši objednávku co nejrychleji. 

1: Transportér

 Vaši zásilku odešleme bezpečně prostřednictvím společnosti PostNL.

2: Nákladní doprava

 V našem internetovém obchodě Freshz.cz účtujeme celoevropské poštovné ve výši 178 Kč, kromě případů, kdy si objednáte více než 1554 kdy je poštovné zdarma.

3: Konečný termín

Když si objednáte produkt na Freshz.cz, snažíme se váš produkt doručit co nejrychleji. Přesné informace o dodání naleznete na stránce konkrétního produktu. Můžete nás také kontaktovat a vyžádat si přesnou dobu dodání.

4: Provozní postup transportéru

Jakmile zásilku odešleme, obdržíte od společnosti PostNL e-mailové potvrzení se sledovacím kódem. Ke sledování zásilky můžete použít tento sledovací kód. Pokud nejste během doručování doma, může PostNL udělat dvě věci, a to:

1: Společnost PostNL se může pokusit doručit vám zásilku znovu následující pracovní den;

2: Společnost PostNL se může pokusit doručit zásilku vašim sousedům a bude vás o tom informovat.

Pokud během druhého doručení nebudete opět doma, může PostNL provést dvě věci, a to

1: PostNL doručí vaši zásilku na nejbližší balíkové místo PostNL, kde si ji můžete vyzvednout po dobu 14 kalendářních dnů a doručovatel vás o tom bude informovat;

2: Společnost PostNL se může pokusit doručit zásilku vašim sousedům a bude vás o tom informovat.

Pokud si zásilku nevyzvednete v místě doručení včas, bude vrácena odesílateli. V takovém případě vás budeme kontaktovat, jakmile balíček obdržíme ve skladu. To platí i v případě, že je adresa na balíku neúplná nebo nesprávná. 

5: Není skladem nebo delší dodací lhůta

Pokud produkt není skladem, můžeme vás na to v našem internetovém obchodě Freshz.cz upozornit třemi způsoby, a to.

  • deaktivací produktu, takže si jej již nemůžete objednat;
  • uvedením delší dodací lhůty v pracovních dnech na stránce produktu.
  • informující vás o tom, že jste si objednali zboží s delší dodací lhůtou.

Ve všech třech případech děláme vše pro to, abychom vám produkt dodali co nejdříve.